7020011702 |
Neurociència i educació |
2020-2021 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/3/2021 - 17/3/2021 (2 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Baix Camp
|
| |
|
Activitat en format virtual |
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Conferència de 1h i 15 minuts de durada, seguida de 45 minuts de preguntes i intervencions dels assistents, sobre com podem aprofitar els coneixements en neurociència i en neurociència cognitiva per entendre el funcionament i la maduració dels cervell dels infants i adolescents i optimitzar les estratègies educatives.
|
| |
Objectius |
Conèixer els aspectes bàsics de funcionament i maduració del cervell durant la infantesa i l'adolescència.
Reflexionar sobre la importància de l'estat emocional per adquirir coneixements eficients que estimulin la proactivitat.
Discutir la importància de les funcions executives i com potenciar-les.
|
| |
Continguts |
Estructura bàsica del cervell.
Desenvolupament i maduració del cervell durant la infantesa i l'adolescència.
Plasticitat neuronal com a base biològica dels aprenentatges.
Les emocions i la reflexivitat.
|
| |
Observacions |
Escola Guillem Fortuny
|
| |
Formador/a |
David Bueno
|
| |
Avaluació |
Respondre el qüestionari de valoració.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de la sessió
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres i professors de Reus i Baix Camp.
|
| |
E-mail |
e3990102@xtec.cat
|
| |
|
|